Pages

Wednesday, February 16, 2011

Pertukaran & Kebosanan

Salam Petang!!

Kepala aku rasa nak pecah nak siapkan surat-surat yang bertaburan di atas meja aku. Bila nak siap-Bila nak siap!!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. Motif tajuk tak der kena mengena dengan surat-surat tu... Kalo korang perasan pertukaran Layout Blog aku.................. Umie Bertukar Lagi...!!!! ... Macam org tak tetap pendirian jew kan?

Aku mmg tak der pendirian!!.. pedulik aper aku!!..aku mmg patut korang baling kat hutan di aprika nun.. tak nak kisah pasal org... hah... pergi jauh-jauh... jgn hidup dengan org... buang masa jew... hahahahahahhahaha

Kenapa aku tak serik-serik lagi nak bertukar layout belog aku... aku sebenarnya bosan sekarang nih, stress pun ada.. nasib baik ler aku tak kerja sebagai akauntan.. mahu terbakar jiwa raga aku tengok nombor, aku kalo tengok nombor berjuta-juta dalam akaun aku tak per jugak.. nih dalam akaun lain... nanges T_T .

Satu sebab utamanya.. aku nih cepat sangat bosan... bosan dengan benda yg dah lama.. begitu jugak keadaan dalam bilik dan rumah, mmg bosan aku tu hyper sangat.. 2 hari aku dah leh bosan tengok bilik aku sedangkan baru dikemas... 

aku cepat bosan jika keseorangan, berduaan, ada keramaian, mmg cepat sangat bosan.... kenapa aku jadi macam nih......... org lain leh tetap pendirian.. kenapa aku tidak!!! EMosi pun kadang-kadang tak stabil.. aku boleh bertukar dari mood elok jadi tak elok.. ermmmm ... ada tak org macam aku erk?

Kalo di ofiz.. kalo aku dah bosan.. aku akan balik awal.. oi oi.. ko pk tu ofiz mak bapak ko kew!!! >> alahai... cek mek molek nya pun. Bukan selalu aku balik akhir pun... Sehari dalam sebulan jew... hahahahahahahah.. Lebih lak mulut ini menjawap.. hati berkata pada hati... "Aku cakap sorang-sorang LOL" 

Aku tulis panjang-panjang macam nih, korang baca tak? Kew aku SS.. hahahahahahaha

Ok Jew.. Janji jari jemari aku puas menaip... 

Dah Chow

sot-sot: miss miss miss miss ya~

4 comments: