Pages

Thursday, January 13, 2011

Gambar profile

pesta layang-layang di bintulu tahun lepas~ ngeee

4tografer mana yg ambik gmbr aku kabur nih? asyik ngan bunga tu... kesian aku di kaburkan
sebab dari pagi smpy petang dia watkan aku macam model.. macam2 reaksi aku dia ambik... 
gmbr2 yg lain.. aku dah uplod dalam FB di album pesta layang-layang...
masa tu memang aku perasan macam model lah... nak wat macam mana.. dalam perhimpunan ramai-ramai di pesta tu.. aku sorang jew bunga... yg lain semua kumbang ngehngehngeh... malu pun ader...

rasa best sangat masa tu, leh lihat macam2 telatah budak-budak sekarang.. tapi aku budak lagi tau.. (perasan lebih ler aku...)

 mineral pun sedap taim letih beb 

chubby nyer

 setia menunggu kawan-kawan gi kencing awww


9 comments:

  1. dh mcm band kump rock haku nengok ko setud..ngeh2..

    ReplyDelete
  2. aku sopan gitu ... malu byk dak laki.. hak3.. byk lagi.sebenarnya.. tak uplod sebab vuncet ketara

    ReplyDelete
  3. motif jam aku 11.31pm.. waaaaaa.. malam suda ka?

    ReplyDelete
  4. ni amik yg negara mana ni? hahaha..
    ko g kat setting > formatting...tukar time zone..pilih key el hokey..:)

    ReplyDelete
  5. ko nk amik brunei pn ok kot..lg dekat..:)

    ReplyDelete
  6. tgk paling atas sebelah kanan click design..pastu cari setting...formatting..:)

    ReplyDelete
  7. ok tengs lagi.. budak baru beb.. so tak kenal lagi.. hahaahahahaha...

    ReplyDelete
  8. salam stud................

    congrats.............

    ReplyDelete