Pages

Thursday, January 13, 2011

1st time^^V ngee

Teruja rasa first time membina BLOG sendirik


Apa mok komen owh... mok type dalam melayu kah sarawak...

erm.. takut ada yg susah mok faham.. sori kengkawan bukan nak biarkan korang terkial-kial membaca blog aku dalam bahasa sarawak.. takut juak rasa org sarawak padah aku tok buang batu.. perasan mok jadi budak melaya.. kehkehkehkehkeh...

Just ini yg leh aku royankan wat masa tuk.. ada kerja menunggu.. waaaaaaaaaaaa.. nanti sambung k...
Bye2



8 comments:

  1. yes... tengsss beb..~ semoga terhibur ngan gelagat aku nanti k... kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. ok..nanti aku sll singgah sini..sblm ni aku jrg nk blog2 walking..hehe

    ReplyDelete
  3. terasa nak bukak blog lak.. sebab org kata senang jak luah perasaan... just taip taip dan terus menaip.. kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  4. takperlar setud, budayakan bahasa sendiri dulu,lau rasa tak baper faham kitaorg tanya ko lar

    ReplyDelete
  5. kehkehkeh.. haku try bagi korang faham.. kehkehkehkehkeh.. kebanyakan kawan aku budak2 sarawak tak der nak belog bagai.. kehkeh

    ReplyDelete