Pages

Thursday, February 17, 2011

mee goreng sedap

SALAM

Pagi kol 4.00am aku dah bangun nak tengok bola.. Barcelona vs Arsenal.  Jiwa jadi kacau kerana Barcelona Kalah 2-1 di tangan Arsenal... sakit hati meluap-luap tengok skor Asavin..!!!

Bola itu bulat.. Kalah menang mmg adat permainan, aku mandik kol 6.45am.. Sejukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.... dah kenakan baju kurung unggu ofcoz ada bunga kaler pink dan tudung pink, aku ready nak ke ofiz.  Tapi macam tak der maknanya aku Bersiap awal.. masih jugak masuk lewat sebab hb lak terhegeh-hegeh nak mandi... rutin harian kami berdua, TERGESA_GESA nak pergi kerja.. kehkehkehkehkeh.. aku awal pun jadi lewat.. ermmmmmmmmmmmmmmmmm........hb merajuk agi sebab barcelona kalah...comel...

Sampai ofiz, siapkan kerja semalam yang terbengkalai, surat-menyurat perlu dilekat setem dan dibaling dalam peti pos.  Minum 3 in 1 cafe.. CNI. Aku berharap mata leh bertahan sampai ke petang.. rupanya hujan di tengah hari.. MENGANTUK teramat bagai nak pengsan menahan mata.. Nasib baik ler kerja aku banyak. Tak der sangat lah aku melayan mata yang kian pejam dan terus padam.

















Tapi tak sampai lagi topik mee goreng kan?
Tengah hari kakak ajak makan, wow... (muka terhegeh-hegeh) hehehehehehe.. perut lapar teramat, dari pagi tak makan, terus bergerak.. Hb kakak yang ambik, terus ke Harmoni... nak diet konon makan mee goreng..... ya ampun.. berat aku dah 57!!! berattttttt..... kena diet.. erm... diet diet diet.. kononnya lah.

Gambar Hiasan


ok.. mee goreng pun sampai... nasib baik tak lama menunggu... makan mee sambil cakap pasal bola.. motif aku perempuan leh cakap pasal bola.. alahai.. hehehehe.. tak kesedaran mee goreng itu habis.. wow.. mmg sedap sangat... nak lagi nak lagi.. (perut: "aip aip... jgn.." ) (umee: "takderlah perut... aku gurau jew") lepas makan .. TQ kaka belanja makan... semoga panjang umur dan di murahkan rezeki yang sememangnya murah... Balik2 terus bergerak ke pejabat...

OTW balik, tengok kereta askar accident... budak bergaduh (ermm nih kakak yg bagitahu sbb aku ngah ngage ngan HB) rugi tak tengok budak gaduh... OTW OTW OTW.. sampai ofiz...

SOri tak tangkap gambar mee goreng sedap.. Terlampau sedap kot... 

sot sot: semoga kenyang smpai esok..(^^V)



3 comments: