Pages

Monday, February 14, 2011

motif aku berjaga nak tengok bola

Salam semua
bertemu lagi !!!!

Nak meroyan pasal aku sanggup berjaga semata-mata kerana bola.. tu pun aku nak layan team kegemaran aku BARCELONA.. walopun seri dengan team Sporting; 1-1 mmg mengecewakan aku!!!!

Akan Datang Barcelona vs Arsenal!!!.. aku tak tahu sangat sebenarnya jadual diaorg nih... sebab hb aku yg rajin membelek guide astro tu.. hehehehehee.. kalo minat melampau-lampau dan meluap-luap tak der ler sangat.. Suka tengok rentak permainan budak-budak Barcelona terutamanya penyerang-penyerang nya seperti Messi, Iniesta, Xavi, dan Villa. Walopun tak berapa nak hensem... tapi rentak permainan nya hebat.

Semoga Berjaya menentang Arsenal di awal pagi Khamis!!

Sot Sot : mata panda lagi ler aku!!!

No comments:

Post a Comment