Pages

Wednesday, February 9, 2011

lom puas

aku dari pagi tadi EDIT blog aku.. tapi masih tak chantek2... 
rasa boring pun ada... kerja aku pun terbengkalai kejap tadi
semata-mata kerana blog aku yg hodoh... geram segeram-geramnya... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


masih berfikir dan terus berfikir.. macam mana nak wat blog secantek-canteknya... mmg terbukti aku nih tak kreatif... aku kan simple so semua benda yang aku buat harus simple.. kadang kalo dah tak simple..
mata aku yg tak tahan tengok benda yg melengkuk, bebunga dan macam2 hiasan.. bosan...

tapi kalo baju kurung tak kan setiap masa jew nak pakai baju plain? hahahahaha... tak patut.. rasa budak sekolah jew pakai baju putih, biru... hehehehehe kena jugak ler pakai baju yg ada bunga2.. tapi tak der lah bunga penuh... yg mata aku sedap memandang cukup... 

so... belog hodoh sangat T_T






perhatian!!!! kreatif kan diri anda... belog sangat hodoh!!!... :\



7 comments:

  1. Ko pasan gak yek blog ko xberapa nak cun hehehehe... tapi xpe bha asalkan de cerita hehehehe

    ReplyDelete
  2. aku tahu.. aku manusia lemah dan tak sempurna... kreative bukan aku.. hahahahahahaa.. but.. ko pun belog chantek sangat.. sama ler ngan kup punya

    ReplyDelete
  3. salam...........

    terjah blog hijau setud. wah!

    rasa mcm masuk kebun sayur.


    larikkk...
    ekekee..........

    ReplyDelete
  4. sila gugel lg template yg cute2..ekekek

    ReplyDelete
  5. ili: hhahaahha.. aku tak tahu nak wat aper dah.. letak jew lah belog hijau.. sedap sikit mata aku nih.. hahahahahahahaha.. ko nak larik ke mana... jepun lagi kew? hahahaha

    ReplyDelete
  6. yanyan: aku nak cute dan simple... sebab kalo tengok belog yg ada mcam2 mmg serabut mata dan otak.. ngeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  7. ada sayur ke??? aku ingat rumput hehehehe

    ReplyDelete