Pages

Friday, January 14, 2011

remote astro

semalam terkejut beruk tengok remote astro berkecai (O.o)

ARYAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 muka x bersalah T_T

budak nakal yang comel ...


mak pesan belikan remote astro yg murah jew.. nak beli mahal tak der budget.. kehkehkehkeh
janji nak beli hari nih..but.. aku dalam ofiz.. tak kan mak nak tengok siaran astro malam? lepas nih kena ke kedai jugak pegi beli... sowie mak tak dpt nak ke super save wat masa sekarang tengah tekun menelaah kerja
petang sikit yer.. 





lagi frendly ngan remote ini.. -.-v





6 comments:

  1. remote aku dah lama berkecai...hahaha..aku duk tekan dekoder je skung..jenuh dr chanel 102 nak ke 701..hahaha..
    dah beli yg baru tp harammmmm...skali silap beli daa...

    ReplyDelete
  2. nanti rosak lak kalo main button.. beli yg murah jew RM 5 hengget.. kalo rosak tak nangis sangat.. hahahahahahaa

    ReplyDelete
  3. aku dah beli..12 hengget..tp tekan2 xdpt gak..huhu..nk kena cari yg ori gak..

    ReplyDelete
  4. sila tukar ke astro byond.............

    ReplyDelete
  5. beb: hahahahaha.. leh tukar tak?kehkehkehkeh... aku dulu leh tukar.. rugi ooo

    ReplyDelete
  6. ayu: tunggu dulu... maintain kan budget baru bertukau~ hehehehehehe..

    ReplyDelete