Pages

Friday, January 14, 2011

syampoo

korang pakai syampoo aper?

aku guna syampoo loreal yg kaler pink tu.. sebab aper aku pilih kaler pink? 
girl kan minat pink!!! 

disebabkan kulit kepala aku nih jenis berminyak,
amat sukar aku pilih syampoo yg betul-betul ngam ngan isi kepala aku,
rambut pun dah byk gugur.. waaaaaaa stress sangat sekarang,

syampoo nih kalo aku guna mmg rambut lembut sangat-sangat
beralun, berkilat dan senang diurus.. Gatal pun kurang.

Kadang-Kadang aku pun curang gak, asyik tukar2 syampoo tapi,
tetap setia dengan syampoo Loreal pink nih~
JOM MARI CUBA

c ya~ peace


8 comments:

  1. untuk aku rambut jadi lembut sangat u.. minyak pun kurang~ hek3

    ReplyDelete
  2. aku pakai sabut kelapa je..hahaha

    ReplyDelete
  3. omg.. ko mmg merendah diri kup.. hahahahaha

    ReplyDelete
  4. mmg Loreal brand bagus..........nti leh cuba ler yer...

    ReplyDelete
  5. ayu: tapi aku pakai yg kaler kuning tu tak bagus u.. loreal kuning.. ya ampun rambut aku.. macam penyapu...

    ReplyDelete
  6. kup > curlastttt ko kup..hak3

    ReplyDelete
  7. setud lau bagus aku pun nak trylar

    ReplyDelete