Pages

Friday, June 3, 2011

Berani Mereka Mempermainkan Perasaan Aku!!!!

Salam

Mmg geram masih tercalit di jiwa aku
budak 3ekor yg rasa hebat sangat !!!! 

Kenapa korang wat aku macam ni!! Apa dosaku.. apa salahku... mempermainkan aku seperti aku budak kecik yg senang dipujuk dengan gula batu sahaja!!!

Aku first dapat sms dari Ayu, dia kata status Yanie Yahya yg menakutkan... keesokkan harinya, tak sabar rasanya nak membaca FB budak Yanie tu, aku tengok... budak Q, Hyun & Yanie sedang bergaduh, pelik2 bahasa mereka, sehingga ke tahap kronik, betul2 gaduh kew? Dalam Skype pun bergaduh jugak, aku pun heran, 

a. apa punca pergaduhan?
b. siapa tikam siapa
c. motif pergaduhan

Pada mulanya aku mmg tak percaya, diaorg gaduh tapi masih leh jadi frend of list di FB, tak patut... ahakssss..., dengan reaksi yanie yg begitu bijak lakonannya.... leh terpilih menjadi Bintang Paling Popular! (kononnyalah) ahaks.... budak hero nya si Hyun dan Q yg lari pada hari terjadian.. mmg menyakitkan hati aku!!! 

Kiranya korang menanglah kali nih ya... lain kali korang wat lagi.. aku mmg turun KL... ahakssss nak kasi lempang... hahahahahahahahaha....

Semata-mata nak lempang korang jew aku fly ke sana.. ahaksss

uolsss mampooooo

3 comments:

  1. Ya Ammpuuun.... Marahnya bhaaa...nangis lebat...

    tapi rasanya nak gaduh lagi coz leh ko dtg KL hehehehe

    ReplyDelete
  2. stud....pas ni jgn percaya dah yer...apa2 yg berlaku....wpun benar2 kejadian.....ahaksss

    ReplyDelete
  3. aku tak bersalahhhhhhh...ku tak bersalahhhhhh...

    ReplyDelete