Pages

Thursday, June 9, 2011

Hari Tekanan

Salam

Kalo kt dah tiap hari tertekan ngan masalah ... tak dew siapa yg tahan... kt bukan sempurna.. pasti suatu hari kita akan mengalah... membaca mengenai mengatasi masalah tension, kadang2 tak dpt membantu aku untuk tidak tension... semangat hanya hadir pada hari pembacaan, esok lusa, kembali tertekan. 

Kalo dah tension, aku akan mengalami kemurungan, susah nak tidur, makan, aku tak nak lah terjadi lagi sekali kepada aku.. sangat sakit ok... tapi hal sekeliling sangat membuat aku runsing, nak di pendam rasa sangat pahit, nak di luah rasa sangat jelik. Hanya kesabaran leh menewaskan ketension, tapi aku perlukan kawan untuk itu semua, kawan2 yg memahami... mmg ya... berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul.. apa yg aku pikul sekarang rasanya amatlah berat...aku sendiri pun rasa takut nak hadapinya sorang-sorang.

Nak aku luahkan panjang2 nanti korang kata aku mencarut pulak

dah ler ya

aku makin runsing lak.. hahahahaha
chow





1 comment: