Pages

Thursday, April 28, 2011

Teruja

Salam

Di hari yang sama jugak aku bukak entry baru

Ini berkenaan teruja, terujanya aku!! hahahahahaha.. teruja pasal apa erk? teruja nak ke KL, hahahahaha.. almaklumlah, aku nih, first taim nak menjejak kaki ke KL, ini lah keinginan aku, tercapai jua akhirnya, macam2 proses, macam masalah, macam feel harus di jejak sebelum aku ke KL, dengan rezeki yang ada, aku berjaya jua, dan galakan dan sumbangan ikhlas. TQVM.



Macam-macam yang aku dengar org bercerita pasal KL, terasa membuak-buak dada ingin ke sana. Dengan mengunakan kapal air asia esok aku akan berlepas ke KL, semoga perjalanan aku di permudahkan, Amin.

Semoga menjadi kenangan terindah selama aku di sana, moga musibah di jauhkan, cekal dan tabah aku harus tempoh... motif aku macam nak pergi berperang... aku sot sekarang bha... hahahahahahahahahhaaa...

Nanti leh bercerita ngan org lak macam mana KL punya situasi, adakah indah khabar dari rupa, adakah rindu membuak-buak untuk ke 100 kali ingin ke KL semula,  

kepada kawan-kawan borak, aku pun sangat-sangat berharap leh jumpa kalian selama aku di KL, tapi aku akan cuba mencarik ruang untuk berjumpa, jgn marah yer jikalau aku kurang berjaya, mungkin bukan jodoh kita. Sori di awalkan.. menyerah sebelum berperang.. hahahahahahhahaa

aku harus merundur diri sebelum di tembak... ok calo...

5 comments: