Pages

Tuesday, January 18, 2011

wajib sangat

letih aku siapkan kerja wajib aku setiap bulan,
bosan wat kerja yg sama setiap bulan,
habis tu aku nak wat kerja apa? meroyan di CARI!!!
waaaaaaaaaaaaa asyik nak curi tulang jew... buat kerja sekarang

kerja nih mmg agak rumit..aku terangkan kerumitan kerja aku nih
a. nama peserta tak leh salah.. nanti di persalahkan...(selalu kena) T_T
b. duk kat ladang mana pun tak leh salah. kena semak betul2 sebelum submit
c. markah yg penting tak leh salah. kalo salah habis ler.. (kena maki)
d. ayat kena power dalam setiap remarks.. (bos yg tentukan)
e. last li... lepas print cek semula T_T ..byk sangat... 
f. kasi bos n bos sign
g. buat 2 fotocopy. macam biasa kt kerja.. kalo nak hantar surat kew aper kew.. kena copy untuk kt sendiri kan. nanti kalo hilang kew aper kew.. kt ada persediaan (oh yeah)
h. kumpul ikut turutan ladang, print address, tampal setem kat surat dan bang posmen.. sila teruskan kerja wajib anda pulak yer
i; kadang2 surat tak sampai pun.. T_T 
j. selamber jew aku jawap.. "tak sampai kot" kehkehkehkeh

kerjaku

 aku
 susun atur kerja ku


RESULT TEST.. mesti gerun kalo sampai ke ladang.. kehkeh

blog: luahan perasaan kew nih?

umee: enggak sih :D

9 comments:

  1. awat gambar tu mcm terbalik je......hahahha

    ReplyDelete
  2. sengaja di terbalikan

    nak tunjuk aku nih rajin+bz sesangat .. kehe

    ReplyDelete
  3. mmg nampak pun bznya........................

    ReplyDelete
  4. AMBIK GMBR PUN TERBALIK.. HAHAHAHAH.. NAK AMBIK LITETING TU.. TERANG CKET

    ReplyDelete
  5. MOTIF PERASAN KECP DI SEBELAH~ KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  6. kekup, ko nampak jer kepc tu yer...kuat makan tul

    ReplyDelete
  7. mamy: tu ler pasal... makan untuk buang stress

    ReplyDelete
  8. ofkos la..pe2 hal makanan ptt nampak dlu..hahahha

    ReplyDelete