Pages

Friday, January 28, 2011

xda selera makan

aku tengah makan nih
tapi tiba2 selera aku hilang
kenapa yer?

aku pun tak tahu apa punca selera makan aku hilang nih?
adakah sebab aku makan mee hun dalam jam 10am tadi.. atau...
ermmmm... tgh berpk jugak nih.. pasal aper yer?

entahlah
sekarang macam2 masalah melanda
cuba nak atasi satu persatu.. tapi rasa payah sangat
rambut pun dah byk putus... stress sangat nih...

ofiz ler tempat aku lepaskan tekanan
kalo dia rumah.. mmg stress aku makin naik
kadang2 kalo drive sorang2 pun rasa bosan sangat dengan itu
dgr radio atau mp3 lagu kesukaan mmg best

kadang2 aku perlu keseorangan untuk berpk dan memahami masalah yg melanda
berbincang mmg akan membawa lebih byk masalah, so dengan berdiam diri dan mengalah

adalah jalan terbaik untuk aku (-.-")


panda yang membosankan





6 comments:

  1. de wan kah itu..hahahaha..
    mkn la..nnt kang sakit susah lak..:)

    ReplyDelete
  2. yes.. aku ambik thewan yg membosankan~ hehehehe

    ReplyDelete
  3. sejak bila ko minat the0ne?ahahhahahhahahahah

    ReplyDelete
  4. yanyan: sebab ianya membosankan... elow.. motif nya sini.. bukan theone... hahahahahahaha... aku stress

    ReplyDelete