Pages

Thursday, July 28, 2011

twitter

Salam

Aku dah mulakan langkah aku di Twitter!!!



Dulu pernah nak menjinakkan diri di tweet2... tetapi... tweet2 macam tak frendly user jew... sbb tu kadang2 aku tak faham macam mana nak start segala-galanya di sana.... kawan aku Nadine asyik ajak aku bermain dengan twiter........ akhirnya.. di sebabkan kesungguhan dan kecekalan minda aku....... aku berjaya jugak memahami apa itu twiter sebenar2nya....

tahniah wat aku, sbb berjaga membukak satu akauan di twiter... heheheh.. kengkawan.. lepas nih kt menjinakkan diri kat twitter ok... so cool okeh..!!

tetapi FAceBook tetap menjadi pujaan hatiku... jgn mare ya...~

d twitter best .. sbb leh curahan segala2nya isi hati..

tak gitu umee? 

>> motif tanya diri sendiri... kehkehkehkehkeh.. gigih



Jom memFOllow!!!!




3 comments:

  1. aku xtau lgsung twitter tu cmne..nanges

    ReplyDelete
  2. first mmg tak tahu noks.. slow-slow.. hahahahaha.. lagi simple dari FB.. tak terlampau luas macam FB.. dia agak tertutup sikit.. tapi leh tahan lah .. kalo org betul2 memfolow ko.... rasa artis lah pulak

    ReplyDelete