Pages

Thursday, April 14, 2011

23 Hari yang SOT!!! Dangau Dangau

Salam ^.^
 
Fuhhhhh..

Akhirnya siap jugak Dangau HARYAN.. pancaroma kisah manusia yang kaya sehingga ke bulan, tiba2 miskin papa kedana dan akhirnya insaf....... Kepada pembaca Family HARYAN , terima kasih yer...


Setinggi-tinggi TQ wat HYUN yg bertungkus lumus dan rajin melayan telalah aku yang hampeh... hahahahahahahhahahahaa.... Tak lupa jugak wat Airolnizam yg rajin men"centre"kan cerita-cerita hangat aku....

Untuk Bangcak dan Qis, seronok aku mereka cerita kalian, hahahahahahahahahahhahaa... Jgn Marah Haaaaa

HARYAN ZAIN okeh.....







 Perjalanan menyiapkan Dangau mmg merumitkan, kerana masing2 tak berada di tmpt yg sama, follow up setiap hari, sebab ada nombor telefon, aku mintak dari kupu2siang, aku rasa di macam operator, hampir semua budak2 CARI dia tahu nombor tpon... hahahahahahahahahahahahhaa... 

Kerana dangau jugak aku kenal suara HYUN dan KUNTILANAK... fuh,,, kawan aku sorang nih.. motif sangat wat nik dalam CARI KUNTILANAK, hahahahahahhahahahaa

BANGCAK: Bangcak yg kering, sebab aku aku panggil dia kering, asyik tak der idea jew, aku pun heran, jadi ngan ketekunan dan keterujaan aku dan HYUN siapkan semua diary dan aktiviti dia, pening pening...

KUNTILANAK: Kunti, like u lah... sebab, walopun tgh exam, ko layan lagi perangai aku yg SOT.. hahahaha.. sebab apa dia rajin melayan perangai aku, sbb ko lagi SOT dari aku... hahahahahahahaha

HYUN: seorang yang sangat betungkus lumus,,, walopun dari awal dia macam wat derk jew ngan dangau.... last2 dia jugak yg tak tidur malam... sorie yer BANG HYUN sebab aku tak pandai pakai ADOBE

AIROLNIZAM: hari2 kena sms,.. suruh on9 skype.... nasib baik lew dia free taim aku perlukan dia, ahahhahahahahahahahahaha.. tolong mencentrekan posting aku yg macam tongkang pecah... hahahahahahahah 

untuk HYUN DAN AIROLNIZAM : sila lupakkan id dan password aku k... 

LUV U OULS ...

KERJASAMA yang BERBALOI

SEMOGA DANGAU HARYAN MENANG!!!!!









3 comments:

  1. aku wat dek yek memula??? hehehehe....
    aku paling lmbt booking tempat yek kekeke...
    tq gak kat ko yg gigih menelepon dan membantu menjayakan dangau nie... klu xde ko xjln dangau...
    nak harap ijam bz manjang nak harap bangcak keringg jew selalu.. larrrikkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  2. sedih lak aku baca entry ko ni..hahahah

    ReplyDelete
  3. bangcak harus di beri mandik selalu... hahahahahahahahaha kalo tak.. mmg kering lew...

    kup: ko nanger erk? ahahhahaha

    ReplyDelete