Pages

Tuesday, March 8, 2011

HYUNNN!!! jenguk sini

Happy Birthday untuk Hyun Khun Khun

yang ke 27 pada hari ini

kalo tidak kerana FB aku mmg tak tahu yg hari ini hari jadi ko noksss

Semoga ko sentiasa di berkati, dapat jodoh, masuk tv lagi, byk berceloteh, naik pangkat, byk cakap, byk anak, byk bini, byk poyo,,, motif sangat aku kan HYUN... hahahahahahahaha

Semoga ko sentiasa gumbira dan Tuhan merestui hubungan ko ngan aku hahahahahahaha bakal isteri ko nanti.

Semoga persahabatan di alam mata kita kekal abadi!!!!

Birthday Abang Hyun!!!


5 comments:

  1. adeh.... terharu sudah aku... hehehe thanks setud.. ko mmg terbaik...

    ReplyDelete
  2. nape besday aku, ko tak buat pun *nangessss

    ReplyDelete
  3. kup: birthday hyun
    hyun: most welcome... ko lah jejaka jiwang
    nas: taim ko bday.. aku bz ngan bday anak aku.. mana aku nak nyempat... hahahahahaa

    ReplyDelete